On kulunut pitkä aika kun olen päässyt kirjoittelemaan tänne sillä minä en tiiä miten sitä kiirusta piisaa. Tuumailinkin että mitä jos minä tekisin vakituista työtäni 100% miten kerkeen joka paikkaan tai sitten jossain muussa mättää;) mutta mitään en kuitenkaan vaihtaisi pois. Tänään minulla on vapaa päivä, tosin täytyisi tyttöä viedä puheterapiaan ja illalla olisi jalkahoidon tekoa, sitä toista ammattiani/ harrastusta pitää hoitaa, mutta toisaalta on hyvä kun tulee rahaa sitä aina kaipaa. Minulla on taas ideoita päässä pyörinyt alanko sisällä remppaamaan vai meidän pitäisi tonne pihalle saada alaterassi ikkunoineen tänä kesänä, mutta kun sitä kirvesmies tutkontoa ei ole niin eip se käy.

Ihanaa ulkona paistaa aurinko eilen oli kauhea tuuli, kävin pienen lenkin kävellen illalla kun alkoi väsyttää kun lopetin yö tuurit aamulla niin meinasi vain mennä sitä samaa rataa illalla. Olo hiukan keveni ja saunassa käytiin. Ei olisi mikään paha jos pihalle saataisiin vielä ulkosauna, sillä sitä on tässä kanssa muutama vuosi haaveiltu. Mutta miten sitä vain ei saa tehdyksi. Mutta ainahan sitä haaveita pitää olla;)

Tiistai päivä tää ja ihan tyhjä on pää,
siivota tässä täytyisi vaikka ei yhtään kiinnostaisi.
Kuka täällä sotkee kun täytyy kaikkia eeltänsä polkee,
mutta se tätä elämää vain on ja onneksi en ole onneton.
Joskus runosuoni sykkii, joskus se taas sanat mielessä tökkii,
aikoinani kirjoitin paljon runoja jotta mieli pysyy virkeänä eikä poskiin kerry puroja.
Mutta runo tää saa kirjoitukseni tänään päättää.