Se olisi sitten pääsiäinen melkein ohi, kyllä oli tämä päivä töissä pitkä nämä  pyhät ovat yleensäkin. Isäntä lähti nuoremman kanssa mummolaan minne oli serkkuja tullut käymään jotenka sitten vietämme isomman tytön kanssa aikaa. Pitäisi tässä lähteä lenkille vaikka jo aamulla kävin töis kävellen, mutta voitaisiin mennä kun on hyvä ilma tai kyllä siellä on kylmä viima, mutta ainakin pää viilenisi.

Minulla on semmoinen ongelma kun tytöillä ei ole sama isä ja nyt selvästikin on tullut semmoista eri puraa näitten tyttöjen kanssa, niinkuin nyttenkin isä lähti ihan kysymäti isommalta että haluaako hän mukaan ei edes kertonut minne olivat lähössä. Tosi lapsellista. Paistaa jo niin läpi tuo syrjintä. En tiiä en viitti aina olla sanomassa jos minusta tuntuu pahalta, mutta olen ajatellut et sanonta mikä taakseen jättää sen eestään löytää. Olen asiasta muutaman kerran puhunut mutta tuntuu ettei ole paljoa asiaa mennyt kaaleen. Jotenkin sitä vain tuntuu että pitäisi kuitenkin olla oikeuden mukainen kumpiakin tyttöjä kohtaan enhän minäkään voi olla toiselle erilainen kun ne kuitenkin on minun lapsiani. Kyllähän minä sen ymmärrän että nuorempi on se "oma", mutta on ottanut vanhemmankin tytön jo aika pienestä omakseen ja suhde on sittemmin muuttunut niin sitä vähän tässä ajattelen että miksi  nyt sitten kun vielä tämä sen ymmärtää jo.

En tiiä on vain niin tyhjä olo ja toivoton tuossa tapauksessa ehkä joskus löytyy siihenkin vastaus;)
Täytynee lähteä laittamaan kahvi pannua turisemaan kun kuulema vieraita tulee... Hyvää päivänjatkoja:)